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The Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines Between Entertainment and Persuasion

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Shrum, L.J. (2003): The Psychology of Entertainment Media: Blurring the Lines Between Entertainment and Persuasion, London

 

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Handbook of Product Placement in the Mass Media: New Strategies in Marketing Theory, Practice, Trend

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Galician, Mary-Lou (2004): Handbook of Product Placement in the Mass Media: New Strategies in Marketing Theory, Practice, Trends and Ethics, London

 

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Product Placement in Hollywood Films: A History

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Segrave, Kerry (2004): Product Placement in Hollywood Films: A History, Jefferson, North Carolina, USA

 

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Entertainment Industry: The Business of Music, Books, Movies, TV, Radio, Internet, Video Games, Thea

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Vinet, Mark (2005): Entertainment Industry: The Business of Music, Books, Movies, TV, Radio, Internet, Video Games, Theater, Fashion, Sports, Art, Merchandising, Copyright, Trademarks & Contracts. Quebec, Canada

 

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The Entertainment Marketing Revolution: Bringing the Moguls, the Media, and the Magic to the World

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Lieberman, Al / Esgate, Pat (2002): The Entertainment Marketing Revolution: Bringing the Moguls, the Media, and the Magic to the World, New Jersey

 

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Enterainment Industry Economics: A Guide for Financial Analysis

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Vogel, Harold L. (2007): Enterainment Industry Economics: A Guide for Financial Analysis, Cambridge

 

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Let Us Entertain You: Eine empirische Analyse der Erfolgsfaktoren für Branded Entertainment

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Lennartz, Wolfgang / Vogel, Johannes / Huber, Frank (2008): Let Us Entertain You: Eine empirische Analyse der Erfolgsfaktoren für Branded Entertainment , Mainz

 

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Werbung als Unterhaltung: Wie Branded Entertainment und Advertainment Werbung mit Unterhaltung versc

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Schmalz, Jan Sebastian (2007): Werbung als Unterhaltung: Wie Branded Entertainment und Advertainment Werbung mit Unterhaltung verschmelzen, Saarbrücken

 

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Branded Entertainment: Werbung und Unterhaltung als Lösungsweg aus der Krise

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Drexler, Judith (2009): Branded Entertainment: Werbung und Unterhaltung als Lösungsweg aus der Krise, Saarbrücken

 

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Branded Entertainment: Produktion und Rezeption

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Gerhards, Claudia (2010): Branded Entertainment: Produktion und Rezeption, Saarbrücken

 

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